Followers

Sunday, December 28, 2014

FINAL EXAM

Assalamualaikum and hye hye hye to uolss.

Sekarang tengah final exam week. Esok aku exam comp in science. Tapi sekarang jugak aku malas sangat nak study. Mengantuk laa. Ini laaa. Itu laaa. Macam-macam laaa. Lepas tue perangai pun macam nie ada hati nak belajar luar negara. Aku sekarang nie nak cuba kuat untuk harungi segala kutukan orang dekat aku supaya one day aku boleh survive untuk belajar dekat luar negara. Aku nak cuba untuk tak nak jadi cengeng. Tak nak jadi orang yang cepat sedih bila orang kata sikit. Mudah melenting bila orang marah sikit. Aku jugak nak start untuk belajar untuk bertnggungjawab dalam semua kerja yang aku buat. Memandang aku tulis blog nie akhir tahun. So aku nak jadikan nie azam aku untuk tahun depan. Aku pun berazam untuk study sungguh-sungguh dan dapat pointer yang boleh melayakkan aku belajar dekat Korea satu hari nanti. Aku akan berusaha sampai ke keringat yang paling akhir untuk pastikan apa yang aku nak nie tercapai. Haaaa. Gitu kau ayat pemberi semangat. Doakan aku sentiasa dapat semangat dengan selalu fikir yang physic nie adalah subjek paling best untuk belajar dan dengan cara fikir tentang keinginan aku selama nie untuk belajar di Korea. Amin. Doakan aku yer semua. Terima Kasih. Jumpa lagi di tahun hadapan. Peace yooo.


Starry Sun