Followers

Tuesday, January 8, 2013

SUAMI AKU USTAZ :)

Assalamualaikum n hye hye to uols.

Opsss. Nie sebenarnya tajuk novel oke. Tak ada kena mengena dengan aku pun. Actually, aku dah hampir nak khatam baca novel nie. And aku nak suggestkan dekat korang untuk baca novel nie. Serius menarik sangat. Ada satu part tue aku baca sampai gelak guling-guling. Dah macam tenggiling gamaknya. Hehe. Selain korang enjoy baca novel nie, korang jugak dapat laa bermuhasabah diri. Kenapa?. Yang tue aku nak korang baca dulu. Then you will know what I meant. Hehe. Selain daripada tue, korang jugak boleh tambah ilmu pengetahuan pasal kisah Nabi dan para sahabat. Sesungguhnya baru aku bertapa jahilnya aku tentang sejarah agama aku sendiri. Tapi takpa. Selagi hayat dikandung badan aku pasti aku masih boleh ambil tahu. Yelaa. As we know, menuntut ilmu kan sehingga ke liang lahat. Mungkin aku perlu banyakkan bacaan or boleh cari dekat internet jaa as aku nie kan gila online. Hehe.  SEE !!. As I said just now. Ini laa yang aku maksudkan dengan muhasabah diri tue. Okeyy. Dah terbagi tahu pulak. Hehe. Pape punn, try laaa read this novel. I'm sure that you will not regret. 

nie laa novelnyaa. :)

Starry Sun