Followers

Tuesday, January 8, 2013

KURSUS (continued)

Assalamualaikum n hye hye hye to uols. 

Hehe. Setelah sekian lama baru aku teringat yang sepatutnya aku kena update pasal kursus and aiden event macam yang aku janji haritue. Sorry sorry laa nahh. Sebab keterlupaan pulak aku nak story. Hehe. Kursus selama dua hari tue sebenarnya  agak bosan. Mungkin sebab penceramah tue macam cakap sorang-sorang (ampunkan patik yaaa penceramah) dan jugak sebab tempat duduk aku yang jauh terkebelakang tue kot yang membuatkan aku rasa BORED nak mampos. Hehe. Tapi nasib baik jugak laa ada aktivi outdoor kat situ. At least seronok jugak laa daripada dengar penceramah tue bercakap (oke. saiyaa jahat). Hehe. Apa aktiviti yang paling aku tak dapat lupakan dalam kursus nie adalah aktivi menjadikan beberapa jenis tepung kepada doh. Serius DAEBAK !! Hehe. Korea pulak mai sini. Baru aku tahu yang tepung selain daripada tepung gamdum tak boleh buat doh. Yang paling syok sekali main dengan tepung jagung. Hehe. Memang tak boleh blah gilaa syok dia. Kalau korang nak tahu apa jadi try laa buat doh guna tepung jagung. Cair macam aiskrim punyaa laa tepung korang tue. Oke. Aku nak tempek dua tiga gambar laaa waktu kat sana.



main tepung jagung. tak boleh jadi doh


lagiii :)


kuning tepung gandum merah tepung ubi. hijau tepung jagung


hari nie kita belajar uli tepung yee adik-adik hehe


payah nak buat doh gilaaa.


warna kuning jadi doh dahh.


tengok apa jadi kat tepung merah tue.


nak try jugak buat dohh. org kata tak bolehh


cair macam eskrem dah.


setelah 'dipaksa' baru jadi macam nie





nie laa hasilnya


dan lagiii.

nie antara geng kumpulan aku.


kumpulan akuuu


aku dan kumpulan


lagiiiii :)


tengah presentation :)


sempat senyum2

So inilah semua yang aku lalui sepanjang kursus nie dijalankan. Semoga terhibur laa dengan entry aku kali nie. Oyeahhhhh. 
Starry Sun