Followers

Saturday, December 29, 2012

variety show time :)


Assalamualaikum n hye hye hye to uols...

Hari nie aku terasa nak menaip lagi dan lagi. Hehe. Lama gila tak mengupdate blog aku nie kan. Rindu gila I kat U blog oii. Heee. Aku sekarang memang tengah busy gila. Bukan buat apa sangat pun. Aku busy melayan cerita-cerita Korea jaa. Tue laa kerja aku sekarang yang tengah ‘menanam anggur’ kat rumah nie. Otak aku sekarang nie dah terkena virus Korea laa gamaknya. Sebab tiap-tiap hari benda tue jaa aku dok menghadap. Hee. Tak ada benda lain dah. Aku baru jaa selesai tengok cerita The King 2 Hearts. Serius beb wa cakap sama luu. Cerita tue best sangat. Tapi tak boleh tanding laa cerita Sassy Girl,Chun Hyang.



 Sebab cerita Sassy Girl tue memang dah tersebati dalam jiwa dah. 10 kali ulang pun boleh layan lagi. Berbalik kepada cerita The King 2 Hearts tue, jalan cerita dia menarik laa.



 Sebab banyak konflik sangat-sangat. Tapi serius watak jahat John Mayer tue menjadi sangat-sangat sampai aku rasa macam nak bunuh dia laa. Even dia cuma pelakon jaa. Watak yang paling buat aku sampai meleleh air mata adalah watak Eun Shi Khiung dengan Princess Lee Jae Shin. Sedih siott. Aku memang tak boleh banyang laa kalau aku sendiri jadi macam Princess tue. Mesti hidup aku lagi gila laa. Dah laa abang sendiri mati salah satu factor sebab diri sendiri. Lepas tue kekasih yang dia sayang pun mati kena bunuh dengan John Mayer tue.  Haihh. Memang terseksa gila laa kan. ? Tapi apa pun aku enjoy sangat layan cerita tue. Korang pun boleh juga layan cerita tue. Aku suggest kan je laa. Tak paksa pun. Lagi pun kalau korang tengok cerita tue guna English subtitle korang jugak yang dapat benefit. At least korang boleh dapat word yang baru. Tue laa yang aku rasa aku dapat dari melayan cerita Korea cuti nie. Dapat improve my language. Oke laa tue. Sampai sini je laa kot. Tak taw dah nak kata apa. Heee. 

entri ini ditulis pada 16.12.2012. waktu nie connection broadband aku terminated. so tulis dalam microsoft word jaa. sekian. anyeong. :)
Starry Sun