Followers

Monday, December 31, 2012

THE LAST DAY IN 2012 :'(

Assalamualaikum n hye hye hye to uols.

Hari nie merupakan hari terakhir dalam tahun 2012 nie. Sangat banyak kenangan pahit manis yang aku lalui sepanjang tahun nie. Banyak benda baru yang aku belajar daripada tahun nie. Ada perubahan yang baik dan ada jugak perubahan yang tak baik jadi sepanjang tahun nie. Seriously, aku akan rindu tahun yang penuh makna nie. Aku lupa pulak yang 28.12 haritue genap setahun aku menjadi single. Sesungguhnya kehidupan single nie lebih menarik daripada kehidupan bercinta. Andainya daripada dulu lagi aku sedar benda nie semua?. Alangkah bagusnya. Tapi apa yang jadi semua atas kehendak aku sendiri kan?. Hehe. Buat jiwang pulak aku kat sini. Bukan apa terlalu banyak memori aku untuk tahun nie. Memori yang indah aku rasa banyak jugak. So aku sedih sangat nak meninggalkan tahun nie. Tapi apa nak buat. Kehidupan tetap perlu diteruskan. Esok Kedah tak cuti sempena tahun baru jadi dengan segala hormatnya aku berkerja jugak esok hari di Taska baru mak aku. Tadi aku lukis gambar Mickey Mouse dekat Taska mak aku tue.And not bad laa jugak. Kira tahap oke laa bagi tangan yang tak kreatif macam aku nie. Hehe. Tapi malangnya muka mickey mouse aku jadi gelap laa pulak. Adoiiii. Nak buat macam mana. Warna coklat tue bila aku campur dengan putih dia boleh pulak jadi warna pink. OMG!. So aku pun terpaksa guna terangkan warna coklat tue supaya tak nampak pink nyaa tue. And ini lah hasilnya.

sorry yaa cik mickey.


Hodoh kan?. Heee. Hurmmm. Bila nak start tahun baru nie. Pusat membeli-belah mesti ramai orang. Yelahh. Nak beli baju sekolah laa and macam-macam lagi. Tiba-tiba rindu zaman sekolah pulak. Heee. Kalu tidak hari nie memang kena balik asrama dah laa jawabnya. Tapi bila sebut jaa asrama memng aku rasa berat hati gila nak balik. Huaaa. Macam nak jerit je bagi satu dunia dengar yang aku tak nak balik hostel. Hahaha. Itu semua hanya tinggal kenangan yang pahit dan manis jaa. Sekarang aku dah jadi seorang mahasiswi. So no more school.Sekarang nie bila nak balik u pulak rasa macam berat hati. Tapi tak laa seberat hati aku macam nak balik sekolah dulu. Mungkin sebab dekat universiti nie boleh bawak alat elektronik. So tak dak laa bored tahap nak mampos sangat kan.? Heeee. Bercakap pasal tahun baru nie sebenarnya banyak sangat azam aku. Tapi aku tak nak mention lagi apa azam aku sekarang nie. Kalau panjang umur esok aku akan tulis apa azam tahun baru aku nie. So patik mohon undur diri dulu yaaa. Maafkan kesilapan aku sepanjang tahun nie. Semoga tahun depan menjadi lebih baik daripada tahun nie. Selamat tinggal tahun 2012. 


*menangis*  
Starry Sun