Followers

Monday, August 20, 2012

what? cari boyfriend? ==''

Assalamualaikum n hye hye hye to uols.

Puihhhh. Lama gila chek tak berblogging nie. Rindu banget. Haha. Sebelum terlepas hari raya nie aku nak mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin laa nohh. Ampun maaf dipinta daripada hujung rambut sampai hujung kaki laa nohh. Hurmmm. Oke. sambung kepada topik yang sedang hangat menjadi entry aku pada kali ini. Hehe. Actually, mak aku dah bagi green light untuk aku cari boyfriend dah sekarang. Fiu fiu. Haha. 

mampuih dah laa aku kalo dok buat macam nie. haha.


Meh nak ulang tayang conversation di antara mak aku dengan aku. :)

Umi: Boyfriend engkau belajaq mana laa nie?
Aku: Haishh. Nurul mana ada boyfriend laaa umi.
Umi: Boyfriend engkau yang duduk kat (tutttt) dulu tue belajaq mana sekarang?
Aku: Ouh. Tue kawan je laa. Dia belajaq kat (tuttt).
Umi: Laa. Berkawan je laa. Kat universiti nie laa kena cari boyfriend cepat-cepat. Kang habis u nanti takdak orang mau kat engkau.

Aku: Kalau tak dak tak payah kahwin. Senang. (sambil dok renyih tayang gigi macam kerang busuk)

Haha. Lebih kurang macam tue laa conversation antara mak aku dan aku. Bukan mak aku jaa yang dok soh aku cari boyfriend niee. Paksu aku pun sama daa. Haha. Tapi tue laaa. Since aku dah masuk u nie aku malas dah laa nak fikir pasal boyfriend-boyfriend nie. I just want to be single but not forever alone laaa. 

i'm not like this. :)

Hehe. Aku still seorang perempuan yang ada perasaan untuk disayang dan menyayangi. Tapi sekarang nie semua aku serah pada yang Maha Esa. Biarlahh segalanya ALLAH yang tentukan. Acewahh. Poyo je kan ayat aku tue. Haha. 

Oke. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin laa nohh aku ucapkan kepada semua. Ku pohon beribu kemaafan dan juga duit raya. Haha. :)

salam lebaran daripada:

tyqarblbs mohon ampun :)
Starry Sun