Followers

Saturday, August 25, 2012

tommorow say bye to kulim :(

Assalamualaikum n hye hye hye to uols.

Sekejap jaa aku rasa cuti kali nie. Esok aku perlu pulang ke sarang semula. Huaa. Sedih taw dak chek nak habaq kat hampa. Tapi... Begini lah kehidupan. Aku perlu jugak kembali ke CFSIIUM sebab di situ lah tempat yang akan menentukan kejayaan aku. Serius aku cuak giler nak balik sana. Bukan apa. Balik nie mesti dah taw result punya.

macam nie la aku rasa.

 Aku dok rasa result math aku terok jaa. Yelaa. Aku tak boleh buat gila kot math hari tue. Physics? Aku rasa yang tue boleh gagah lagi laa kot. Alahai math. Kenapa hang tak balas cinta aku dah sekarang. Nampaknya lepas nie aku kena kurangkan masa aku jumpak dengan boyfriend aku nie laa.

that was me :(

 Si blog dan si facebook. Teringat facebook jadi geram pulak. Boleh pulak tukar jadi timeline. Taw tak aku nie belia benci timeline. Kalau aku suka dah lama aku buat dulu taw dak. Nie dah aku memang tak suka. Ikot dan depa jaa nak tukar bagi timeline. Sekali lagi berkaitan dengan facebook. Hari nie aku dapat taw satu benda. Rupanya orang yang aku sayang tue dah jumpa pengganti yang baru.

hanya hati mampu berkata.

 Takpa laa. Aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan dia. Biarlah aku hidup single. Mungkin satu hari nanti ALLAH akan jumpakan aku dengan pemilik tulang rusukku. Haha. Sebenarnya mood aku minggu nie cinta jaa. Aku pun naik heran. Perasaan nak bercinta tue mendalam sangat sekarang. Pelik kan. Haha. Tapi tah laa. Mungkin bila tengok suasana kat luar nie ramai yang ada pasangan masing-masing. So perasaan tue pun makin kuat ada dalam diri aku. Dok p ingat laa kisah lama aku balik. Alahai! Meluat rasanya dengan perasaan macam nie. Mungkin bila balik sana nanti perasaan macam nie akan berkurang. Ye laa. Sibuk nak menelaah pulak laa. Aku tak maw masuk short sem. Sebab banyak benda dah yang aku plan nak buat. Haha. Dapat cukup-cukup makan pun aku dah rasa bersyukur sangat-sangat. Doakan aku laa eah. :)

salam cuak daripada:

tyqarblbs cuak nak dapat result :|
Starry Sun