Followers

Thursday, August 16, 2012

last day berbuka bersama roomates tersayang :)

Assalamualaikum n hye hye hye to uols. 

Dah ada kat home sweet home pun sekarang niee. But just nak share pic aku last berbuka puasa dengan room mates aku tuee.  Sedih gila aku rasa waktu diorang semua balik meninggalkan aku seorang diri di bilik. Huaaaa. Maw teriak sekuat hati jaa aku rasa. But sekarang dah oke laa. Esok nak pergi pasar. Mak aku kata kat sana banyak jual tudung. Dah macam fashion fair pulak bila aku dengar. Syok nyaa nak menyoping tudung-tudung raya. Haha. sekarang aku sudah pandai belajar memboroskan duit aku. Adoiii. Nak buat macam mana. Lumrah menjadi seorang perempuan. Suka bergaya. Haha. Dah laaa. Jom je laa layan pic nie semua. Malas pulak nak coret banyak-banyak. :)



































salam lebaran daripada:

tyqarblbs sedih kena tinggal sorang-sorang. :'(


Starry Sun