Followers

Thursday, July 12, 2012

TUTORIAL ? ERGHH.

Assalamualaikum n hye hye hye to uols,


Oke. Sekarang jam dah pukul 12 lebih. Maknanya hanya beberapa jam sahaja lagi aku akan ada tutorial test. Adoiii. Malasnyaa la aku. Yelaaa. Kalau kat Kedah Memang hari Jumaat hari cuti. So bila duduk kat sini setiap hari Jumaat aku merasakan bahawa aku cuma kena pegi kelas ganti. Haha. Poyo jeee kan?. Esok tutorial Mathematics. Adoiii. Mati laa aku kalau tak dapat jawab soalan semua tue. Huh. Macam tak ready apa-apa jaa lagi untuk esok. Huh. Tadi aku buat quiz physics. Habis sudah satu ujian. Soalan dia boleh laa dikatakan senang. Tapi sebab bahagian yang senang tue aku tak terlalu fokuskan sangat. Maka soalan tue menjadi susah la pulak. Adoiiii. Harap laa masih boleh blah lagi laa markah aku nanti. Hua hua. Sebenarnya ikutkan hati nak je laa aku cerita pasal kisah member aku yang baru clash dengan buah hati dia.

sedihnyaa :'(

 But since i promised myself that i will not allowed myself to talk about love in my blog so i just forget about that unless i'm ready to share my story to make people take it as advice. Why i don't want to share about loving someone in my blog?. Because for me there are many benefit things that we can share  to all of the readers besides sharing the love story. Aku pun ada jugak cerita aku tersendiri. 

biaq aku jaa taw. :)

Tapi biar lah semuanya menjadi kenagan sahaja. Haha. Buat jiwang pulak aku pagi-pagi buta nie. Yelaaa. Orang semua sudah dibuai mimpi. Aku jee yang dok busy update blog nie. Haha. Oke laa. Time to sleep. Esok ada kelas pukul 8 pagi kot. Nite to uols :)

salam sayang daripada:

tyqarblbs jiwang sekejap. haha :)
Starry Sun