Followers

Saturday, July 14, 2012

TIMES SQUARE AGAIN :)

Assalamualaikum n hye hye hye to uols,


Oke. Sekali lagi aku jalan-jalan di  Times Square. Best gilak kott. Haha. Outing with two gorgeous and hot girls. Haha. Sebab semalam aku tido lewat gila-gila sebab aku skype dengan syat. I miss you Norsyathirah Mad Shoib :). Maka aku punn bangun agak lewat laa pagi tadi. Lepas jaa solat aku terus tido balik then bangun pulak pukul 10 pagi. OMG! Haha. Terok betol kan? Dah tue nak buat macam mana? Tido lambat sangat kan? Haha. Aku bangun then terus mandi. N bersiap. Time aku tengah nak pakai eyeliner tetiba jaa roomates aku tanya nak make up tak? Wahhh. Ibarat bulan jatuh ke riba jaaa. Berfalsafah pulak laa aku nie. Aku straight to the point jerit nak nak. Haha. So hari ni first time laa aku keluar pakai blusher n  mascara. Haha. Aku selalunyaa tak penah punn make-up sangat-sangat niee. Tapi since roomates aku offer aku punn terima je laa kan. Haha. Lepas dah siap apa lagi? Keluar laaa.  Meh nak tunjuk pic dalam bus tadi. :)


haha comell

aku dok cakap nan mem ak laa tym nie.

kami roomates :)

we in the pink :)

Haha. Siot jaa muka aku tue. Abaikan laa nohh kalau tak cantik .:)  First time jugak aku buat gaya tudung Dian Pelangi. Haha. Comel tak? Perasan laa pulak. Alamak aiyyy. Haha.Sekali sekala apa salahnyaa kan? Siapa laa nak puji diri kita kalau kita tak puji diri kita sendiri kan? Haha. Poyo je laaaa. Then macam biasa kami naik KTM pegi KL Sentral laa. Sampai KL Sentral kami berjalan laaa pergi Stesen LRT tue. Pastu naik LRT pergi  Times Square. Haha. Firstly kami pegi makan KFC. Actually aku nie tengah kempunan gila nak makan McD. Tapi dah dorang semua tak maw makan McD n just nak makan KFC so aku punn follow je laaa kan?. Huh. Tak lepas kempunan aku nak makan McD. Sobsobsob. Sedih jaa aku rasa. Haha. Pulun gila jaa kan? Macam laa tak jumpak dah McD tue kat dunia nie. Unless laa kalau ajal dah sampai kan? Haha. Waktu aku jalan-jalan kat Times Square tue jumpak la pulak member-member aku yang buat reunion kecil kat situ. Haha. Tapi semua lelaki laa. Farid,Ganu, Long, Ikram, Mizan, Farhan n Hanif. Kalau ada yang len aku tak mention tu memang laa aku tak ingat. Haha. Sory laa nohh. :) Jumpak dorang punn sekejap jee kott. Haha. Kami pergi tengok wayang jugak kott. Cerita Ice Age 4. Aku memamng kureng sikit bab cerita katun nie.  But hurmmmmm. Layan je laa. Haha.Tapi best kott. Aku gelak terbahak-bahak laa jugak dalam panggung tue. Aku nak jee gelak guling-guling kat situ. Tapi dalam panggung jee kan? Kecik je laa space dia tue. Haha.Lepas abes tengok cerita tue kami punn jalan-jalan laa sekitar Times Square tue.  Nak tengok Pic kami? Jom kita usha :)
  

muka aku memamg taley blah !

saya suka cara saya. :)


OMG ! :)


three of us :)

Bising kott time nie :S


maya comel dia kata. haha.memang pun :)

ini laa miss maya kita :)

aku dengan si maya :P


maya lagi bersama aku

peace yo !!

si comel nie tyqarblbs :) perasaan jaa

Haha. Abes bejalan kat Times Square pergi pulak laa kat Low Yatt. Saja nak jamu mata tengok gadjet kat situ kan?. Haha. Best gilak kott. Selesai mencuci mata kami punn pulang laa ke sarang kembali. Haha. Macam ayam laaa pulak kan? Heee. 

asal laa budak nie comel gila?


Oke sampai situ jee laa cerita aku. Outing yang agak awesome pluss dapat tengok benda yang murah pluss cantik-cantik. Haha. Sekian dulu kemerapuan saya pada hari ine. Haha. Daaa. :)

salam Times Square daripada :

tyqarblbs penat berjalan. :) 


Starry Sun