Followers

Wednesday, July 11, 2012

QUIZ PHYSICS ? CUAK LA PULAK :|

Assalamualaikun n hye hye hye to uols,


Pada waktu ini jam sudah menunjukan pukul 2.15 pagi. N i still not sleep. Haha. Macam nak buat cerita suspens pulak ayat first aku tue. Bengong jaa kan? Haha. Actualy tadi aku  study physics. Ye laa. Esok Aku ada quiz. Memang cuakkkkkkkkkk gila ak sekarang nie. Takut laa tak bole jawab esok. Huhu. Doakan aku eah.  Heee. ~~  Hurm. Oye. Aku nak berkongsi cerita pasal kelas arab aku yang paling tersuperb hari nie. Haha. Superb la sangat. N sebelum terlupa kelas arab kami telah didatangi oleh seorang jejaka yang tak tahu laa dari mana menggantikan seorang lagi jejaka yang telah berhijrah ke INTEC. (saja gedik nak cerita. takdak apa punn yang bestnyaa. haha ). Macam kesian la pulak kat dia sebab menjadi satu-satunya jejaka dalam kelas arab kami (bersedialah nak kena buli dengan kami. haha) Tapi seronok sangat sebenarnya belajar arab hari nie. Guess what? Kami main BINGO. !.  Syok nyaaaaa. Haha. Tapi versi BAHASA ARAB laa. Nak tahu macam mana nak main BINGO? Oke. Meh sini nak bagi tau. Baca betol-betol taw. Hehe.


colum dan garis lurus macam nie ya. :)


1. Buat colum *5x5
2. Lepas tue tulis *no dalam kotak-kotak yang telah dibuat secara suka hati. 
3. Tulis perkataan BINGO di atas or dimana-mana sahaja sekeliling petak colum yang telah anda buat.
4. Lepas tue tunggu apa lagi? Main laa bersama rakan-rakan anda. Haha. 
5. Setiap orang perlu menyebut no yang mereka mahu. (kalau nak main dalam versi arab sebut no dalam bahasa arab taw. ngee)
6. Siapa yang berjaya mendapatkan 5 *garisan lurus  jerit laa Aiywah(BINGO bahasa araab laa) ataupun jerit je BINGO. hehe.

P/S: * bermaksud seperti rajah diatas. :)

 Enjoy sangat kelas tue. Tapi yang buat aku paling sedih ialah aku tak sempat nak menang pun (jangan cita kat orang taw. haha). Classmate aku yang nama Khaira tue jee yang asyik menang. Tensyen doe. Huhhh. Oke lahh. Sampai di sini sahaja laa kot nohh. Hee.Cek nak selamat berdreaming dulu. Goodnite/ good morning. haha.

salam selamat pagi daripada:

tyqarblbs dah mengantuk :o 
Starry Sun