Followers

Sunday, July 15, 2012

MY BROTHER N ME :)

Assalamualaikum n hye hye hye to uols,


Tetiba jaa hari ini aku rasa miss gila gila gila kat abang-abang aku. Haha. So hari nie update aku nak update blog pasal abang-abang aku yang hensem, bergaya, loving, caring and macam-macam lagi laaa. Haha. Korang nak tahu satu rahsia tak pasal adik-beradik aku? Haha. Bukan rahsia besar sangat punn. Actually dalam family aku nie, siapa yang jadi anak yang ganjil maka dia kurus or keding. Kalau anak yang genap maka dia agak berisi. Haha. Siot jee kan? Sebelum tue. Aku nak cerita laa. Aku ada 4 adik beradik dan 3 orang abang.  So aku laa yang bongsu. Adik termanja gitu. Manja laa sangat kan?. Heee. Do I love my brother? Yes I do. Of course la kan? Dah darah daging sendiri. Tak kan tak sayang kott. :).  Air dicincang tak akan putus kan? Wahhhhh. Sekali lagi aku berfalsafah nampak nyaa. :)  Annoying jaa kan? Heee. Oke laa. Berbalik kepada rahsia yang tak berapa nak rahsia tadi korang semua percaya tak?. Tak? Meh nak bukti kan kat korang semua. 

haha. Abang along aku. kurus kan?

yang nie abang angah aku. berisi sket laa. heee.

nei laa abang acik aku. kurus kan?

nie adik dorang yang paling last tue aka aku laa.gemok kan?

Haha. Dah terbukti kan? So nak percaya tak sekarang nie? Mohon percaya laa nahh. Hee. Wahhh. Rindu tahap dewa dah nie kat abang aku. Tak sabar nak tunggu raya nie. Bole gather semua sekali. Hehe. Abang yang first and second tue dah married oke. Yang still single abang yang ketiga. Dia tue laa pelajar UPNM. Untung laa. Haha. Aku dah jadi maksu sebenarnya. Dah ada 3 orang anak saudara. Wahhhh. Nak tengok tak pic mereka? Jap nak tunjuk.


nie laa Putri Nur Alisha. 

nie pulak Raisya Dayana. Comel kan?

nie sorang je laki. Adi Putra Rayyan. :)  comel laaaa.

Haha. So sampai sini je laa kisah yang aku nak cerita pasal my beloved brother. I love them so much. :).



salam rindu daripada:

tyqarblbs loves her brothers :)


Starry Sun